مدافع حرم بی بی زینب (س) شهید سید رضا طاهر که در شانزدهم اردیبهشت 95 در خان طومان سوریه همچون ارباب بی کفنش بی سر به شهادت رسید .💔
.
#وصیت_نامه شهید والامقام

بنام خدای شهیدان

بگو: (ای پیغمبر) « اگر در خانه­ های خود هم بودید، باز آنانکه سرنوشت­شان در قضای الهی کشته شدن است، از خانه به قتلگاه با پای خود، البته بیرون می­ آمدند. (آیه 154 ” آل عمران”- صفحه70 )
.
حال آن­که قرار است هر کسی یک روز به دنیا آمده، یک روز از دنیا رود؛ چه خوب است با شهادت باشد. شهادت در راه دفاع از حریم آل الله.
.
ای مردم! بدانید رفتن من از روی هوی و هوس نبوده؛ بلکه بخاطر حفـــــظ حرم آل­ الله و همچنین نگه داشتن جبهه مقاومت در آن سوی مرزها بوده تا اینکه جبهه دشمن، به مرزهای ما کشیده نشود.
.
به تأسی از گفته­ ی رهبر فقیدم حضرت امام خمینی(ره): « پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد ». حال که زعامت این کشتی پرتلاطم، به دست با کفایت رهبر عزیزتر از جانم افتاده؛ و ایشان نیز به حق، آن را سکانداری نموده، ایشان را در این امر یاری کنید تا بار دیگر، علی تنها نماند.
.
امیدوارم این قطره خون ناقابلم در درگاه ایزد منان، قیمت داشته باشد، و درخت مقاومت اسلامی با آن تنومند گشته، و باعث بیداری مردم مسلمان جهان گردد.
.
ای همسرم! از اینکه رفیق نیم راه بوده­ ام، شرمنــده­ ام. تو را به همان خــدایی می­ سپارم که به طفل صغیر هم روزی می­دهد.
.
به پسرم بگو: که چرا به این راه رفته­ ام؟ هدفم، زندگی عزت­مندانه ایران، ایرانی و مردم مسلمان بوده است.
.
ای پدر و ای مادرم! زیاد گریه و زاری نکنید؛ چرا که دشمن، در آرزوی دیدن اشک شماست، و این آرزو را به دلشان بگذارید و قوی باشید.

94/8/21 ساعت 7:45 دقیقه
سرباز کوچک امام زمان (عجل ا..) سیدرضا طاهر

موضوعات: مهدوی  لینک ثابت



[شنبه 1401-06-19] [ 09:34:00 ق.ظ ]